Aliança Catalana
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Aliança Catalana

Lloc de trobada pels membres de l'aliança CAT, del joc d'internet Ogame.
 
ÍndexPortalÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 WUOOles a tots presentació winner_arnau

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
winner_arnau
Caporal



Nombre de missatges : 14
Fecha de inscripción : 02/02/2011

WUOOles a tots presentació winner_arnau Empty
MissatgeAssumpte: WUOOles a tots presentació winner_arnau   WUOOles a tots presentació winner_arnau Icon_minitimeDc Feb 02, 2011 5:36 pm

Hola a tots, em preentaré soc winner_arnau, català 100% i del barça per descomptat. En aquest joc hi tinc bastanta experiència vaig jugar als universos 14 i 25 i ara he tornat a caure a la temptació. Visc al famós poble del Bruc (potser el coneixeu per la película Bruc) per si no sabeu on està, està situat al peu de la màgica muntanya de Monsterrat, gran símbol català.

Per si algú li interessa també jugo molt al darkorbit server 1 espanyol desde el 24 de Maig del 2008 xD. No sóc gaire bo perquè el support em va robar 3 comptes (ilegalment segons les seves pròpies normes), tot i aixi soc goliath k2 full èlit a 9 millons de experiència del nivell 17.

Amb l'ogame tinc molta experiència, prefereixo ser un bon miner abans d'atacar, mai he desenvolupat una gran ofensiva en l'ogame, i crec que aquesta aliança es un bon lloc per provar-ho (quan sigui necessari), ademès sóc català de mort, a l'univers 14 vaig crear una aliança amb aquest nom també, pero allà quan jo i jugava la posició mes baixa quan començaves era la 2500 i no tenia gràcia amb tanta poca gent.

Bueno ja ens anirem coneixent, intentaré no deixar el joc, i espero pasarm'ho molt bé en aquesta aliança que espero que sigui la nº1.

Salutacions a tothom by: winner_arnau cheers
Tornar a dalt Ir abajo
jordi
Almirall
Almirall



Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 30/01/2011
Edad : 80
Ubicació : Principat de Catalunya

WUOOles a tots presentació winner_arnau Empty
MissatgeAssumpte: Re: WUOOles a tots presentació winner_arnau   WUOOles a tots presentació winner_arnau Icon_minitimeDj Feb 03, 2011 11:22 am

Sigues benvingut.
Tornar a dalt Ir abajo
Snich
Creador Universal
Snich


Nombre de missatges : 148
Fecha de inscripción : 24/01/2011

WUOOles a tots presentació winner_arnau Empty
MissatgeAssumpte: Re: WUOOles a tots presentació winner_arnau   WUOOles a tots presentació winner_arnau Icon_minitimeDs Feb 05, 2011 11:24 am

Molt bones, i benvingut, jo tambe espero que ens ho passem molt be, aqui, tots els catalans 100%!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





WUOOles a tots presentació winner_arnau Empty
MissatgeAssumpte: Re: WUOOles a tots presentació winner_arnau   WUOOles a tots presentació winner_arnau Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
WUOOles a tots presentació winner_arnau
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Hola a tots!
» Hola a tots!
» Ola a tots em presento
» Molt bones a tots! (Cratos)
» Presentació Dr.Fu

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Aliança Catalana :: Presentacions-
Canviar a: