Aliança Catalana
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Aliança Catalana

Lloc de trobada pels membres de l'aliança CAT, del joc d'internet Ogame.

ÍndexPortalÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

Hola a tots!

4 participantes
AutorMissatge
ZORK
Caporal
ZORK

Nombre de missatges : 27

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDg Jun 05, 2011 3:10 pm

Hola! jo soc en carles.
de mallorca, i jug a l'ogame des de fa relativament poc, he tingut 4 contes en els universos antics, sempre he estat bunkero/carroñero. jajajaa m'explic, me bas en fer fgrans bunkers i tenir petitetes flotes que me sustenten amb petites quantitats de beneficis.

E aquests nous universos, les defenses son reciclables, i veig que aixo de bunkero no te massa futur, aixi que estire plenament disposat a aprendre a ser un floter! xD

fins aviaat!
Tornar a dalt Ir abajo
Åidën
Emperador
Åidën

Nombre de missatges : 205
Ubicació : Martorell/BCN

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDg Jun 05, 2011 3:49 pm

Benvingut! Jo vaig començar exactament de la mateixa manera que tu Carles, i ara be, en el LEO acavo de començar fa poc perque no m'atreia gaire, pero en el Kassio si he apres a ser floter i realment va be si vols tenir recursos rapids i pots eser actiu en el joc. Prova-ho i ja postejaras les teves petades aqui que segur que estaran molt be Smile
Tornar a dalt Ir abajo
https://clan-catala.forocatalan.com
ZORK
Caporal
ZORK

Nombre de missatges : 27

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDg Jun 05, 2011 4:24 pm

vaig jugar al unis 11 com a floter, 400k punts fins que el top 1, en Maclaw me va petar amb 130.000 nb jajajajaaaaa
uni 15, 34, 39 tots bunkers
unic univers amb conta de mes de 1M va ser la del uni 39 bunker 100%

PD: vaig començar al leo un fa una setmana. vaig pujar 5000 posicions i em varen oferir una conta top 880 i cuan vaig poder loguearme, ja no hi quedava ni flota ni def ni rec, 100 violada, i per acabar.. amb un aditiu, un top 300 floter que va agafar mania al antic propietari de la acc, resultat? 30-40 espionatges al dia.. xD realment rallat
Tornar a dalt Ir abajo
Katia
Emperatriu
Katia

Nombre de missatges : 29

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDl Jun 06, 2011 5:59 am

Benvingut carles! veig que ja tens experiència en el joc, així que espero que poguem aprendre i millorar la nostra tècnica tots junts Wink
així que només em queda desitjar-te sort i que disfrutis molt entre nosaltres
Tornar a dalt Ir abajo
Snich
Creador Universal
Snich

Nombre de missatges : 148

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitimeDl Jun 06, 2011 5:48 pm

Jo tambe et dono la benvinguda, i coincideixo amb lo de que estic ratllat amb el LEO! No magrada que siguis tant vulnarable, i que les defenses donin tants escombros!! Ja m'agrada aixo de ser mes floter que bunker, pero si vols descansar una mica o algo, (simplement despistarte un moment), sempre va be tenir unes quantes defenses per a que s'ho pensin dos cops!!

Weno que no se, BENVINGUT!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

Hola a tots! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!   Hola a tots! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Hola a tots!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1