Aliança Catalana
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Aliança Catalana

Lloc de trobada pels membres de l'aliança CAT, del joc d'internet Ogame.
 
ÍndexPortalÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Anem a vore

Ir abajo 
AutorMissatge
kira
Invitat




Anem a vore Empty
MissatgeAssumpte: Anem a vore   Anem a vore Icon_minitimeDv Abr 01, 2011 1:59 pm

Jo com valencià no em considere català, jo no vuig ser del paisos catalans i tots els valencians i la resta de gent no catalana no entenc com pot sentirse catalana. A vosaltres catalans no us correspon deixidir sobre la nostra nacionalitat, del mateix mode que vosaltres no sou espanyols jo no soc espanyol pero aixo no vol dir que siga català, jo soc VALENCIÂ, la meu terra es valencia i parle valencià una llengua de la nostra terra valenciana. Pot ser aquest missatge siga borrat perq pot crear polemica interna. No es la meua intenció. Desde Valencia un salut al catalunya i si voleu dirlo correctament, teniu q dir unio de paisos mediterranis no espanyols o alguna cosa deixes que incloga a tots no a alguns. Fins un altra

per a mostrar os la q no soc un cobarde ni altres coses done el meu nom: avengerkira15 , espero que no us o tomeu a mal no era la meua intencio pero esque al final un servidos es cansa de tanta palabreria.
Tornar a dalt Ir abajo
roig96
Capità



Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 14/05/2011

Anem a vore Empty
MissatgeAssumpte: Re: Anem a vore   Anem a vore Icon_minitimeDl Maig 16, 2011 12:54 pm

i aket ki era?
Tornar a dalt Ir abajo
 
Anem a vore
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Aliança Catalana :: Entreteniment :: El Bar d'en Llop Blanc-
Canviar a: