Aliança Catalana
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Aliança Catalana

Lloc de trobada pels membres de l'aliança CAT, del joc d'internet Ogame.

ÍndexPortalÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat.

5 participantes
AutorMissatge
Åidën
Emperador
Åidën

Nombre de missatges : 205
Ubicació : Martorell/BCN

Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat. Empty
MissatgeAssumpte: Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat.   Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat. Icon_minitimeDg Mar 20, 2011 12:44 am

Lo que mas me mola esque es identica a Siverak mi planeta de la galaxia 4 y tambien si no recuerdo mal al planeta picamoixons.

Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat. Superluna006

Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat. Superluna007

Estas son mis dos mejores fotografias de esta luna tan especial de hoy. Que la fortuna me sonria y pronto tenga una en el juego tambien!!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://clan-catala.forocatalan.com
Åidën
Emperador
Åidën

Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat.   Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat. Icon_minitimeDs Mar 26, 2011 10:46 am

No se benve per quin setsous vaig escriue les descripcions en castellà. També dir-vos que podeu comentar les fotus eh??? que em sembla que hagiu tingut por de fer-ho Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
Iluminador
Sargent

Nombre de missatges : 36

MissatgeAssumpte: Re: Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat.   Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat. Icon_minitimeDs Mar 26, 2011 5:07 pm

El problema de fer les fotos a la super lluna, es que si no hi ha cap referencia amb que comparar-la les fotos semblen unes fotos qualsevol, ja que no es pot apreciar el tamany.

Molt boniques.
Tornar a dalt Ir abajo
Snich
Creador Universal
Snich

Nombre de missatges : 148

MissatgeAssumpte: Re: Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat.   Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat. Icon_minitimeDt Mar 29, 2011 4:31 pm

El Iluminador te rao. Si no pots apreciar la diferencia, nomes semblen unes fotos de una lluna molt lluminosa, (molt maca si que es veritat). Tot i aixi, la vaig veure en directe, i va ser molt xulo!!
Tornar a dalt Ir abajo
ferrari
Soldat

Nombre de missatges : 4

MissatgeAssumpte: Re: Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat.   Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat. Icon_minitimeDt Mar 29, 2011 9:55 pm

snich escrigué:
El Iluminador te rao. Si no pots apreciar la diferencia, nomes semblen unes fotos de una lluna molt lluminosa, (molt maca si que es veritat). Tot i aixi, la vaig veure en directe, i va ser molt xulo!!
....... Ains... La vau vore tots menys jo!!! La nit del 19 era la nit de la crema a valencia! La veritat es que ni me vaig fitxar en la lluna jajajaj tenia altres prioritats i coses al cap... Apart de alcohol jejej
Tornar a dalt Ir abajo
Åidën
Emperador
Åidën

MissatgeAssumpte: Re: Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat.   Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat. Icon_minitimeDs Maig 14, 2011 9:31 am

Va ser molt maca si, jo me la vaig estar mirant molta estona despres
Tornar a dalt Ir abajo
roig96
Capità

Nombre de missatges : 70

MissatgeAssumpte: Re: Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat.   Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat. Icon_minitimeDl Maig 16, 2011 12:59 pm

sasembla a la ke tink al meu planet xdxd
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat.   Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Fotos de la Super Lluna d'avui nit 19/20 de març. Fetes amb camara i llargavistes acoplat.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Aliança Catalana :: Entreteniment :: Fotos-
Canviar a: