Aliança Catalana
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Aliança Catalana

Lloc de trobada pels membres de l'aliança CAT, del joc d'internet Ogame.
 
ÍndexPortalÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Potencial de la aliança

Ir abajo 
+3
Majestic
Åidën
bonebu
7 participantes
AutorMissatge
bonebu
Caporal
bonebu


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 24/01/2011

Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDs Gen 29, 2011 9:38 am

Per aquells que heu jugat o jugeu a altres universos, quins tops sou o vau ser?
jo en aquests moment soc el top 258 de hydra i vaig pujan ejej cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Belerofo
Invitat




Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDg Gen 30, 2011 12:55 pm

Jo és el primer cop que jugo... Tot i que m'agrada molt. Per cert, heu vist la pujada de l'aliança amb les noves incorporacions?? hem passat al lloc 36 del 80!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Åidën
Emperador
Åidën


Nombre de missatges : 205
Fecha de inscripción : 24/01/2011
Ubicació : Martorell/BCN

Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDg Gen 30, 2011 11:53 pm

Hem guanyat poder, aixo es indubtable, pero no tot es el poder. La questió ara es si tot va cuallant de mica en mica (que aixo esper-ho) percert, XDD registret home.
Tornar a dalt Ir abajo
https://clan-catala.forocatalan.com
Majestic
Caporal



Nombre de missatges : 12
Fecha de inscripción : 27/01/2011

Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDl Gen 31, 2011 6:30 pm

Vaig esser durant molt de temps top 200-400 des Univers 6.
Tornar a dalt Ir abajo
Snich
Creador Universal
Snich


Nombre de missatges : 148
Fecha de inscripción : 24/01/2011

Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDc Feb 02, 2011 12:28 pm

Trobo, que aqui tambe podriem parlar, de com ajudar a pujar als mes debils de l'aliança. Hi ha molta gent que no passa dels 100 punts, i son actius!
Tornar a dalt Ir abajo
jordi
Almirall
Almirall



Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 30/01/2011
Edad : 80
Ubicació : Principat de Catalunya

Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDj Feb 03, 2011 12:18 pm

Jo he jugat a Guerras Tribales, en tots els mons i he estat un jugador remarcable en el mon 2, 3, 4, 5, 6. En el 3 vaig crear una tribu que arribà a controlar 1/7 part del mon i vaig abandonar la meva compta, deixant-la a un company força més bò que jo, tenia 700.000 punts, en el 6 em pasà el mateix, vaig arrivar a tenir més de 130 pobles, 80 d'ells estaven junts i, amb més de 1.300.000 punts vaig traspassar la meva compta a un amic perquè no podia jugar. Tota l'estona havia de contestar els companys que necesitaven quelcom o havia d'atendre els meus pobles, però no podia organitzar cap batalla en aquelles condicions...
Als mons 7 i 8 no em van deixar creixer. Vaig cometre l'error d'entrar amb el mateix nom i algú degué coneixer-me...
Però aquí no em coneix ningú...
Tornar a dalt Ir abajo
winner_arnau
Caporal



Nombre de missatges : 14
Fecha de inscripción : 02/02/2011

Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDv Feb 04, 2011 1:19 pm

vaig ser top a l'univers 14 entre les posicions 400-500, però tampoc gaire me´s
Tornar a dalt Ir abajo
Fer
Invitat




Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDj Feb 24, 2011 11:41 pm

Us felicito per l'aliança que heu creat i us dessitjo molta sort!!!!

Jo a l'uní 8 vaig crear amb mes gent la aliança [.CAT] que va estar dintre del TOP 20 d'aliances amb 4 tops 100 a les seves files. Jo vaig arribar a ser TOP 50 general i a ser TOP3 en investigacions... teniem a les noestres files un TOP25 y un TOP20 en flotes.
Tornar a dalt Ir abajo
jordi
Almirall
Almirall



Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 30/01/2011
Edad : 80
Ubicació : Principat de Catalunya

Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDv Feb 25, 2011 12:07 am

Si senyor!!!
Aquí tenim un primera espasa de veritat. En Fer!!
Espero que facis vibrar aquesta Aliança i ens ensenyis als que n'estem aprenent. D'ara en davant et tindré de model!!!

Ho dic de veritat tio!
Tornar a dalt Ir abajo
Fer
Invitat




Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDv Feb 25, 2011 7:03 pm

No vull ser "model" de ningú, l'únic que vaig veure l'aliança i em va fer gràcia recordar el meu pas per l'uni8, aquí ara mateix vaig per lliure... primer he de veure com em trobo amb el joc després d'uns anyets sense jugar-hi... les meves batalletes van durar un parell d'anys quan es va implantar el SAC a l'uni8! amb la lluita que encara continua entre MATEO (ownage), MAL (Ace), etc. etc.


Ara us explico el que em va passar l'altre día en forma de consell:

No escalfar-se i fer vajanades sense pensar-s'hi les conseqüencies... dimecres em va atacar un top 1800 perque segons ell el vaig espiar (que va ser ell primer) i tot i dir-li que estaba ON i que no s'enduria res mes que els escombros de petarme el 5 satelits solars ell va seguir amb l'atac. Després de ficar la producció a 0 i evacuar recursos això es el que va treure:

¡El atacante ha ganado la batalla!
Botín : 1 Metal, 1 Cristal y 0 Deuterio.
Escombros : 0 metal y 6.000 cristal.
Reparados/as : 3 Lanzamisiles, 6 Láser pequeño


Lo millor de tot es que després algú que l'estava vigilant li va fotre la flota a la tornada... deixant-lo al top 3400 aprox.

Recomanació: tindre el cap fred.
Tornar a dalt Ir abajo
jordi
Almirall
Almirall



Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 30/01/2011
Edad : 80
Ubicació : Principat de Catalunya

Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDv Feb 25, 2011 10:15 pm

Okei, Fer. Molt bon consell.
Tornar a dalt Ir abajo
Åidën
Emperador
Åidën


Nombre de missatges : 205
Fecha de inscripción : 24/01/2011
Ubicació : Martorell/BCN

Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDs Feb 26, 2011 3:43 pm

Completament d'acord. Esser fred i metodic. I molta diplomacia, es una d'aquelles "que no te numeros en el joc" pero es de basica importancia. També dir-te feer que quant tu vulguis et rebrem amb els braços oberts si deicideixes unirte a la aliança.

Salut!!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://clan-catala.forocatalan.com
jordi
Almirall
Almirall



Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 30/01/2011
Edad : 80
Ubicació : Principat de Catalunya

Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDs Feb 26, 2011 11:34 pm

Que vol dir això? Es que qualsevol pot colar-se al nostre forum i llegir el que hi escribim?
Carall!
Em fa l'efecte de que som infants de teta i que si no l'agafem, com a mínim en xumem el dit!
Com es que qualsevol pot entrar, llegir i escriure aquí?

No ho entenc i us agrairia que el responsable m'ho expliquès.
De veritat de la bona!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Fer
Invitat




Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDg Feb 27, 2011 2:25 am

A Toylan donar-li la raó, s'ha de ser rigurós i no deixar-se portar pels "sentiments". Ara encara es d'hora perque es un uni nou pero un cop la cosa avanci qui tingui una lluna i sigui metodic por sempre fer fleets desde la lluna a escombros de tal forma que la flota ningú li pot localitzar...

Respecte a entrar a l'aliança, si algún día decideixo entrar en una aliança i deixar d'anar per lliure aquesta segurament sigui la primera opció. A més felicitar-vos per se ja una aliança TPO50!


A Jordi relax!!! entra al forum sense identificar-te i veuras que teniu com a public els sub-foros del bar, el mercat i les presentacions com fan totes les aliances... al uni8 jo era tambe administració del forum de .CAT i teniem la part publica (mercat i bar), la part privada per tots els membres (.CAT i la cantera liil.CAT) i la part privada de .CAT per als usuaris que formaven part de la primera aliança. Tot al mateix forum.
Tornar a dalt Ir abajo
Fer22
Invitat




Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDc Abr 13, 2011 7:18 pm

Aprofito que passava per aquí per FELICITAR-VOS per aconseguir ser l'aliança TOP 1 en investigacions!!!!

Animar-vos a seguir pujant en investigacions ja que son punts que no els poden treure amb les petades!!!


Salutacions
Fer22 - [.CAT]
Tornar a dalt Ir abajo
roig96
Capità



Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 14/05/2011

Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDl Maig 16, 2011 12:53 pm

i aket ki era?
Tornar a dalt Ir abajo
Fer22
Invitat




Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitimeDl Maig 30, 2011 9:57 pm

Bones a tots.

A veure Roig96 "aquest" es al qui vostè li va dir per MP al joc literelment "i tu que fas que no ets a l'ali" en to una mica despectiu, si vols un consell no està de més començar una conversa amb una mica de educació saludant i presentant-se pero cadascú es lliure de enviar els MPs com vulgui.

Aquest fa cosa de 3 mesos va passar per aquest forum a saludar a companys del uni que eren catalans (com un servidor) i res més sense polemica ni cap intenció dolenta.

Si vols sapiguer qui soc em pots trobar al joc, tal i com us vaig comentar despres de 5 anys he tornat a provar el joc (vaig jugar al uni8 arriban a ser un dels TOPs 50 individual i barallant-me pel TOP1 en investigacions.... fundador de l'alianza .CAT (va arribar a TOP20 en alis) i cantera liil.CAT i ara a Kassiopea em podeu trobar al ranking d'investigacions facilment... ara mateix soc el TOP5 cosa que m'assegura punts que no es poden perdre. Cadascú te una forma de jugar i aquesta es la meva, petita flota per fer petadetas i moltes mines e investigacions per asegurar puntuació.

Per qualsevol dubte podeu preguntar per MP.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Potencial de la aliança Empty
MissatgeAssumpte: Re: Potencial de la aliança   Potencial de la aliança Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Potencial de la aliança
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Aliança Catalana :: Entreteniment :: El Bar d'en Llop Blanc-
Canviar a: