Aliança Catalana
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Aliança Catalana

Lloc de trobada pels membres de l'aliança CAT, del joc d'internet Ogame.
 
ÍndexPortalÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 [Kassio] El compte d'en Gaska

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Åidën
Emperador
Åidën


Nombre de missatges : 205
Fecha de inscripción : 24/01/2011
Ubicació : Martorell/BCN

[Kassio] El compte d'en Gaska Empty
MissatgeAssumpte: [Kassio] El compte d'en Gaska   [Kassio] El compte d'en Gaska Icon_minitimeDc Gen 26, 2011 3:20 pm

En gaska em va dir fa un parell de dies que per raons d'estudi no podria entrar en el seu compte aixi que em va dunar el seu compte perque la mantingues mes o menys i la dongues a algu que n'estes interesat. Es una compta premium i te unes bones mines, si hi haalgu interesat sisuplau que ho digui. (el primer que posteji per aqui interesat en ella s'el ha endu Razz) un cop fet aixo li pasaré al beneficiari la contrasenya de la compta perque la pugui gaudir, canviar el nik i el nom del planeta.


Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
https://clan-catala.forocatalan.com
Snich
Creador Universal
Snich


Nombre de missatges : 148
Fecha de inscripción : 24/01/2011

[Kassio] El compte d'en Gaska Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Kassio] El compte d'en Gaska   [Kassio] El compte d'en Gaska Icon_minitimeDc Gen 26, 2011 3:36 pm

Que es una conta premium??, jo tinc un familiar que li agradaria entrar!!
Tornar a dalt Ir abajo
Åidën
Emperador
Åidën


Nombre de missatges : 205
Fecha de inscripción : 24/01/2011
Ubicació : Martorell/BCN

[Kassio] El compte d'en Gaska Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Kassio] El compte d'en Gaska   [Kassio] El compte d'en Gaska Icon_minitimeDc Gen 26, 2011 7:31 pm

Si, es premium i si el teu familiar vol i donu per suposat que es català XD pot optar per ella, pero perque sigui just tindria que demanar el compte ell mateix (perque segur que n'hi ha molts dels nostres membres que els hi agradaria Smile la velocitat es fonamental. (i trobu que es un sistema just per decidir-ho) aixi que si vol i va rapid la compte pot ser seva Razz
Tornar a dalt Ir abajo
https://clan-catala.forocatalan.com
bonebu
Caporal
bonebu


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 24/01/2011

[Kassio] El compte d'en Gaska Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Kassio] El compte d'en Gaska   [Kassio] El compte d'en Gaska Icon_minitimeDc Gen 26, 2011 8:49 pm

Tolyan, no es per a criticar ni res de res, pero si aqest familiar del snich es catala i vol el compte, jo ni que no ho digues ell mateix, li donaria a ell, ja que aixi seriem un catala mes a la aliana, en canvi si se la queda algu de la aliança, perdriem el seu compte, no o se, ho veig aixi ejeje

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Snich
Creador Universal
Snich


Nombre de missatges : 148
Fecha de inscripción : 24/01/2011

[Kassio] El compte d'en Gaska Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Kassio] El compte d'en Gaska   [Kassio] El compte d'en Gaska Icon_minitimeDc Gen 26, 2011 11:09 pm

La meva pregunta era, que que es una conta premium!! xd
Esta clar, si mon cosi ha de venir(i no te aquesta compta) es creara una altra, no es perdria cap catala per aixi diru, si la compta va a una altra personade l'ali. Si es troba algu de l'aliança que la vol, danali a ell, sense cap problema!
Tornar a dalt Ir abajo
Åidën
Emperador
Åidën


Nombre de missatges : 205
Fecha de inscripción : 24/01/2011
Ubicació : Martorell/BCN

[Kassio] El compte d'en Gaska Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Kassio] El compte d'en Gaska   [Kassio] El compte d'en Gaska Icon_minitimeDj Gen 27, 2011 1:43 am

De moment esperaré entenc el que dieu ambdos, sencillament ho he fet d'aquesta forma perque em sembla adequat donar l'oportunitat a tothom. De moment la vol el cosi d'en nich i ho tinc amb compte, pero es te d'intentar ser just. Si ell arriva i posteja que la vol (en nich li pot dunar la pagina i registrar-se) no hi hauria cap problema, simplement soc consequent. En totes bandes si vols algu tens de ser el primer, en aquest cas també.

D'altra banda, estic convençut que el cosi d'en nich tingui aquesta o la seva propia desde cero serà un jugador magnific, aixi que per el be de la aliança no em preoucupu en aquest aspecte. I per suposat, m'encanten les critiques constructives i que la gent pensi (per aixo he creat tambe el fil de critiques dubtes i sugerencies). Tampoc li donaria el compte algu que te la seva mig abandonada o tingues algun dubte de que no li donarà el rendiment que es mereix, per aixo no cal que pateixi ningu, en gaska me la va confiar i la donaré amb algú que se la mereixi i la vulgui de tot cor (en part per aixo he ficat el sistema "del primer que arribi", i per aqui la pagina).

Pd: Un compte premium es un que hi ha materia fosca (molta) i un o varis comandants activats, com en el cas de la d'en Gaska que em sebla que els ha contractat per un mes i encara n'hi sobrava de materia, per dir-ho aixi, es un compte "inflat" amb diners reals, contractant els diferents serveis que fan que gaudeixi d'avantatges tan pintorescos com mes producitivitat en les mines, una visio del imperi millorada, generar mes energia, les defenses s'et regeneren i es salven en major proporcio, pots tenir mes flota... etc.

Salut!

Tornar a dalt Ir abajo
https://clan-catala.forocatalan.com
Snich
Creador Universal
Snich


Nombre de missatges : 148
Fecha de inscripción : 24/01/2011

[Kassio] El compte d'en Gaska Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Kassio] El compte d'en Gaska   [Kassio] El compte d'en Gaska Icon_minitimeDj Gen 27, 2011 6:50 pm

A,okok, doncs que ploguin les peticions, que sino passaran els dies, la conta perdra el valor de premium, i les possicions!!!

A fer propaganda per laliança, perk aki al forum s'han interessat molt poquets no??
Tornar a dalt Ir abajo
Åidën
Emperador
Åidën


Nombre de missatges : 205
Fecha de inscripción : 24/01/2011
Ubicació : Martorell/BCN

[Kassio] El compte d'en Gaska Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Kassio] El compte d'en Gaska   [Kassio] El compte d'en Gaska Icon_minitimeDj Gen 27, 2011 7:47 pm

Sembla ser que gairebé ningú. Una de dos o la gent no llegeix, o no pasa masa pel foro o potser ja els hi esta be tenir la compta que tenen. I si malaguanyada compta, enviaré circular a veure si aixi algú mes s'empana. Percert el teu cosi tardarà molt en unir-sen's? (es important saber-ho) ho dic perque veient l'interes que suscita el compte pel foro, potser si que ell seria la millor opcio, clar esta si s'afanya una miqueta. De moment tot i aixi l'anunciaré per circular, pero si no veig algu que entri amb moltes ganes i entusiasm, em sembla que la compta sela endurà ell.
Tornar a dalt Ir abajo
https://clan-catala.forocatalan.com
deptacubitus
Soldat



Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 27/01/2011

[Kassio] El compte d'en Gaska Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Kassio] El compte d'en Gaska   [Kassio] El compte d'en Gaska Icon_minitimeDj Gen 27, 2011 8:02 pm

jo la vull!!!
si me la donen suposo q no l'haure de retornar oi?
Tornar a dalt Ir abajo
Åidën
Emperador
Åidën


Nombre de missatges : 205
Fecha de inscripción : 24/01/2011
Ubicació : Martorell/BCN

[Kassio] El compte d'en Gaska Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Kassio] El compte d'en Gaska   [Kassio] El compte d'en Gaska Icon_minitimeDj Gen 27, 2011 8:09 pm

No, no la tindries que retornar, ja que sera teva. Per suposat no podràs tornar a la teva antiga compte i tindries que canviar el nik d'en Gaska per el teu, i el nom del planeta. Això si, tindras que ser actiu eh?

Pd: Buenu en Deptacubitus ha postejat el primer, aixi que la compta es seva.

Pd2: Treuli el rendiment que es mereix, que hi han invertits diners de debo i encara que no son meus per la confiança que em va tenir en Gaska em veig amb la obligació moral de demanar-ho.

Edit: tanco tema, asumpte concluit.
Tornar a dalt Ir abajo
https://clan-catala.forocatalan.com
Contenido patrocinado





[Kassio] El compte d'en Gaska Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Kassio] El compte d'en Gaska   [Kassio] El compte d'en Gaska Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
[Kassio] El compte d'en Gaska
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» [Kassio] Vui deuterii
» [Kassio] Comerciant Katia
» [Kassio] donsr deuteri
» [Kassio] Compro Deuteri i Cristall...
» [Kassio] Compro Duty i Vidre Sempre, al llarg de la meva vida al Ogame

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Aliança Catalana :: Mercat-
Canviar a: