Aliança Catalana
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Aliança Catalana

Lloc de trobada pels membres de l'aliança CAT, del joc d'internet Ogame.
 
ÍndexPortalÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Ja som aqui

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Somdemallorca
Soldat



Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 25/01/2011

Ja som aqui Empty
MissatgeAssumpte: Ja som aqui   Ja som aqui Icon_minitimeDt Gen 25, 2011 6:40 pm

Bona gent aqui me teniu som MALLORCA i fa molt de temps que estic ficat a OGAME prioritariament al UNI 23 i endemes vaig esser membre dEL TEAM OGAME primer com a MOD i despres com a GO, pero va arribar un moment que casi em prenia la feina de GO com una professio i vaig decidir mandaro tot a les cabreres del sol, jo ara estic amb la meva conteta del UNI 23 i amb aquesta que me he fet aqui. Si algu necesita res que ho digui , pot esser que li pugui ajudar.
Tornar a dalt Ir abajo
Snich
Creador Universal
Snich


Nombre de missatges : 148
Fecha de inscripción : 24/01/2011

Ja som aqui Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja som aqui   Ja som aqui Icon_minitimeDt Gen 25, 2011 7:35 pm

Ok benvingut!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Åidën
Emperador
Åidën


Nombre de missatges : 205
Fecha de inscripción : 24/01/2011
Ubicació : Martorell/BCN

Ja som aqui Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja som aqui   Ja som aqui Icon_minitimeDj Gen 27, 2011 3:04 pm

Siguis molt benvingut! tinc amics de per alla i son una gent estupenda, encantadisim de tenirte entre nosaltres mallorca i igualment te dic que si necesites alguna cosa per part nostra dona-ho per fet Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://clan-catala.forocatalan.com
Contenido patrocinado





Ja som aqui Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja som aqui   Ja som aqui Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ja som aqui
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Ja soc aqui ¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Aliança Catalana :: Presentacions-
Canviar a: