Aliança Catalana
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Aliança Catalana

Lloc de trobada pels membres de l'aliança CAT, del joc d'internet Ogame.
 
ÍndexPortalÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Hola nois/noia?

Ir abajo 
AutorMissatge
Flash
Soldat



Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 28/06/2011

Hola nois/noia?  Empty
MissatgeAssumpte: Hola nois/noia?    Hola nois/noia?  Icon_minitimeDt Jun 28, 2011 10:35 pm

La meva presentació oficial, jeje. Bé jo sóc el Flash, jugador que va estar enganxat durant més de dos anys, en 3 Universos diferents. Vaig aconseguir 7 estrelles de la mort!!! Llunes, phalanx, gravitó, jeje! Gràcies a un gran amic i millor persona, he tornat als meus inicis, al gran joc online d'internet i espero posar-me al dia en un meset i poder ser una ajuda forta a tots vosaltres. La veritat és que jugar a aquest joc i estar en una aliança com aquesta ajuda molt més! Hem de fer-nos forts i com formiguetes anar pujant dia a dia entre tots.

Voldria fer una proposta de guerra d'aquí poc, és una aliança que es diu ESPAÑA (quina grima escriure-ho!) i que té només 3 membres. Jo deixaria la guerra permanentment, encara que es rendissin jajaja!

Ja ens anirem coneixem familia!

Una forta abraçada i compteu amb mi pel que necessiteu, atacs, defenses, consultes, etc.

pd: he vist que algú fa avatars guais, algú mel fa amb Flash? Gràcies!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola nois/noia?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» hola soc nou
» Hola!! :D
» Em..... Si... Hola?
» Hola a tots!
» Hola a tots!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Aliança Catalana :: Presentacions-
Canviar a: