Aliança Catalana
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Aliança Catalana

Lloc de trobada pels membres de l'aliança CAT, del joc d'internet Ogame.
 
ÍndexPortalÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Em presento Aterag

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Aterag
Soldat



Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 31/05/2011

Em presento Aterag Empty
MissatgeAssumpte: Em presento Aterag   Em presento Aterag Icon_minitimeDt Maig 31, 2011 6:26 am

Hola a tothom, primer donar les gracias per haver-me deixat entrar en aquesta alliança.
Sóc Aterag y ya fa uns mesos que jugo, pero no soc un jugador amb experiencia, ara per ara nose com encaminar el meu estil de joc; pero nestic segur que vosaltres majudareu.

Espero que la meva estança aqui sigui agradable y que ens fem bons amics Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Katia
Emperatriu
Katia


Nombre de missatges : 29
Fecha de inscripción : 06/05/2011

Em presento Aterag Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento Aterag   Em presento Aterag Icon_minitimeDt Maig 31, 2011 4:17 pm

Benvingut Aterag,
ja veuràs el bon ambient que hi ha en aquesta aliança
i sí, realment s'hi apren molt, jo personalment n'estic encantada

espero que t'ho passis molt be amb nosaltres i que arribis molt amunt de la classificació!! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Snich
Creador Universal
Snich


Nombre de missatges : 148
Fecha de inscripción : 24/01/2011

Em presento Aterag Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento Aterag   Em presento Aterag Icon_minitimeDc Jun 01, 2011 9:45 am

Benvingut!!

Per encaminar el teu joc a partir d'ara, pots triar entre ser floter (fer moltes naus i atacar a la gent; es una opcio en que et tens que dedicar molt al joc, ja que si et distreus una mica et poden petar la flota), o opcions mes tranquiles, que serien les de pujar mines i fer moltes defenses. A aixo no ser com es diu, ser bunker, balena, miner... crec que tot es molt igual!!
Jo el que t'aconsello si mai has jugat al ogame, es que comencis pujant mines i fent defenses, i provis de fer-te una mica de flota per anar atacant a gent mes fluixa que tu de tant en tant!!

Sobretot estigues atent al forum, i si tens algun dubte, deixal per aqui al forum que en aquesta aliança hi ha gent que en sap molt!! XD
Tornar a dalt Ir abajo
Åidën
Emperador
Åidën


Nombre de missatges : 205
Fecha de inscripción : 24/01/2011
Ubicació : Martorell/BCN

Em presento Aterag Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento Aterag   Em presento Aterag Icon_minitimeDc Jun 01, 2011 8:58 pm

Benvingut també per part meva, els meus companys una ica ja t'han dit tot el que es podia dir, intentaré complementar-ho amb el que per ami es mes essencial en aquest joc per acabar pujant i guanyant, que son les ganes i la constancia. També com t'ha dit l'snich segons el temps que li dediquis fes una cosa o l'altre. Personalment jo vaig començar quant no en tenia ni idea (i tampoc mai ningu m'ha ensenyat del tot aixi que he estat autodidacta XD) fent mines, defeneses i una mica de flota,amb tot la flota me la petaven sobint per que la deixaba sense fer fleet, pero de mica en mica vaig anar espabilant. Ara a l'actualitat no podria dir encara que soc floter, perque m'agrada mantenir un cert equilibri, pero donat que hi puc dedicar bastant de temps m'he tornat mes ofensiu i he anat aprenen moltes coses del estil floter i de fet tots els tops ho son, es la millor opció per pujar pero també la mes arriscada i la que tens de dedicar-hi mes temps.

Salut!!!! king
Tornar a dalt Ir abajo
https://clan-catala.forocatalan.com
Contenido patrocinado





Em presento Aterag Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento Aterag   Em presento Aterag Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Em presento Aterag
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Em presento
» Ola a tots em presento

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Aliança Catalana :: Presentacions-
Canviar a: