Salutacions a tots, companys
Em presento amb una mica de retard, ja que ja fa un temps que he entrat a l’aliança i al fòrum, però millor tard que mai, no?
El meu Nick tan al joc com a l’aliança és Katia i tot i que també jugo a l’univers 6 i no hi tinc una mala posició tenint en compte el temps que fa que hi sóc, em considero una jugadora activa amb certa experiència però amb moltíssim per aprendre encara (sobretot en estratègies d’atac), ja que acostumo a concentrar-me en la mineria i defensa (balena).
Encara m’estic llegint posts del fòrum (tinc intenció de llegir-me’l tot), però espero poder contribuir al màxim a l’aliança i intentaré anar comentant en alguns posts. Això sí, demano paciència en alguns temes que potser vaig molt endarrerida i per la inexperiència que també hi haurà en altres aspectes del joc.
També volia donar les gracies a en Llop_Blanc, per l’atenció i la paciència en resoldre alguns dubtes bàsics i per la pila d’hores que ens queden per parlar de l’ogame, la CAT i una pila de temes més
I per suposat, estaré encantada de xerrar amb la resta dels membres actius de l'aliança
Visca el català i visca Catalunya lliure!!!!