Aliança Catalana
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Aliança Catalana

Lloc de trobada pels membres de l'aliança CAT, del joc d'internet Ogame.
 
ÍndexPortalÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Presentació Katia

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Katia
Emperatriu
Katia


Nombre de missatges : 29
Fecha de inscripción : 06/05/2011

Presentació Katia Empty
MissatgeAssumpte: Presentació Katia   Presentació Katia Icon_minitimeDj Maig 19, 2011 10:02 pm

Salutacions a tots, companys
Em presento amb una mica de retard, ja que ja fa un temps que he entrat a l’aliança i al fòrum, però millor tard que mai, no?

El meu Nick tan al joc com a l’aliança és Katia i tot i que també jugo a l’univers 6 i no hi tinc una mala posició tenint en compte el temps que fa que hi sóc, em considero una jugadora activa amb certa experiència però amb moltíssim per aprendre encara (sobretot en estratègies d’atac), ja que acostumo a concentrar-me en la mineria i defensa (balena).

Encara m’estic llegint posts del fòrum (tinc intenció de llegir-me’l tot), però espero poder contribuir al màxim a l’aliança i intentaré anar comentant en alguns posts. Això sí, demano paciència en alguns temes que potser vaig molt endarrerida i per la inexperiència que també hi haurà en altres aspectes del joc.

També volia donar les gracies a en Llop_Blanc, per l’atenció i la paciència en resoldre alguns dubtes bàsics i per la pila d’hores que ens queden per parlar de l’ogame, la CAT i una pila de temes més Wink
I per suposat, estaré encantada de xerrar amb la resta dels membres actius de l'aliança Smile

Visca el català i visca Catalunya lliure!!!!
cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Åidën
Emperador
Åidën


Nombre de missatges : 205
Fecha de inscripción : 24/01/2011
Ubicació : Martorell/BCN

Presentació Katia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació Katia   Presentació Katia Icon_minitimeDv Maig 20, 2011 3:26 am

Benvinguda Katia, tot i que ja has postejat en varius llocs. Espero que tu passis molt be amb tots nosaltres. (i si les converses del msn son memorables Smile) Segur que arribes a tenir molta floteta d'aqui a poc temps i comencem a fer petades confederades guapes Smile

Salut

Pd: Estic en fase de evolució constant, per si algu es pregunta perque he cambiat de nik per segona vegada pero ja serà el definitiu. (tot i que el qui vulgui em pot dir llop igualment)

Pd2: Ja tinc el teu avatar apunt tambe Katia ara t'el ficaré.
Tornar a dalt Ir abajo
https://clan-catala.forocatalan.com
Katia
Emperatriu
Katia


Nombre de missatges : 29
Fecha de inscripción : 06/05/2011

Presentació Katia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació Katia   Presentació Katia Icon_minitimeDv Maig 20, 2011 5:19 am

waw, moltissimes gràcies per l'avatar Aiden, realment l'has encertat Very Happy
el teu nou també està super be, així que només em queda recomanar a tothom qui ho vulgui, que te'n remani un tal com ja vas oferir en un altre post per millorar visualment el foro lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Åidën
Emperador
Åidën


Nombre de missatges : 205
Fecha de inscripción : 24/01/2011
Ubicació : Martorell/BCN

Presentació Katia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació Katia   Presentació Katia Icon_minitimeDv Maig 20, 2011 11:01 am

De res. I si, esperem que algu mes ho demani. De moment l'snich m'en va demanar un i en Kiefer també aixi que faré el d'ells dos primer.

Deixaré aquest fil obert una setmaneta o dues, per si algu mes et vol donar la benvinguda ho pugui fer amb tranquilitat.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
https://clan-catala.forocatalan.com
Snich
Creador Universal
Snich


Nombre de missatges : 148
Fecha de inscripción : 24/01/2011

Presentació Katia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació Katia   Presentació Katia Icon_minitimeDl Maig 23, 2011 8:07 am

Doncs jo mateix et torno a donar la benvinguda, pero crec que ja ho havia fet abans en algun lloc! Espero que pugis molt rapid, i arribis a ser una gran jugadora!!

PD: Aiden, per moltes vegades que et canvies el nom crec que jo sempre et recordare com a Tolyan!! Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Presentació Katia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació Katia   Presentació Katia Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Presentació Katia
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» presentacio ogame
» presentació
» Presentació Dr.Fu
» Presentació Miatuk
» Presentació Anarkizta

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Aliança Catalana :: Presentacions-
Canviar a: