Aliança Catalana
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Aliança Catalana

Lloc de trobada pels membres de l'aliança CAT, del joc d'internet Ogame.

ÍndexPortalÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

Cosetes sobre L'ogame i Spam vari

4 participantes
AutorMissatge
Åidën
Emperador
Åidën

Nombre de missatges : 205
Ubicació : Martorell/BCN

Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Empty
MissatgeAssumpte: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari   Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Icon_minitimeDc Maig 11, 2011 10:43 pm

Obru aquest fil per parlar sobre cualsevol cosa que s'ens pasi pel cap o tinguem cualsevol dubte sobre el joc. Una mica es el lloc del spam, per coneixens i divertir-nos!!!!!

Jo per exemple ahir va ser el meu cumple XDD i ningu d'aqui em va felicitar XD i avui gracies aun company top he apres unes quantes cosetes mes sobre el joc que tant ens agarada, molt utils. (tot i que la info en questio aniria a lapartat estrategies XD)
Tornar a dalt Ir abajo
https://clan-catala.forocatalan.com
Snich
Creador Universal
Snich

Nombre de missatges : 148

MissatgeAssumpte: Re: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari   Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Icon_minitimeDv Maig 13, 2011 1:54 pm

Molteissimes felicitats!!, No ho sabia, pero molt be!
I el fil tambe encertat, aviam si es fa un bon us!!
Tornar a dalt Ir abajo
Åidën
Emperador
Åidën

MissatgeAssumpte: Re: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari   Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Icon_minitimeDv Maig 13, 2011 6:46 pm

Aquest en concret es per xerrar i no donarli cap altra us que divertirse i comentar el que es vulgui. Smile)))
Tornar a dalt Ir abajo
roig96
Capità

Nombre de missatges : 70

MissatgeAssumpte: Re: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari   Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Icon_minitimeDl Maig 16, 2011 12:49 pm

felicitats
Tornar a dalt Ir abajo
Katia
Emperatriu
Katia

Nombre de missatges : 29

MissatgeAssumpte: Re: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari   Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Icon_minitimeDl Maig 23, 2011 4:20 pm

ostres Aiden, moltes felicitats amb bastant de retràs, però millor tard que mai,
si acàs, l'any que be (espero continuar per aquí) m'avises amb una mica d'antel·lació i així segur que me'n recordo, perquè jo amb les dates sóc bastant desastrosa jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Åidën
Emperador
Åidën

MissatgeAssumpte: Re: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari   Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Icon_minitimeDt Maig 24, 2011 5:14 am

Gracies als dos, tranquils hehe la veritat esque a tu em sembla que et vaig coneixer despres de que els cumplis aixi que no pasa res, pero gracies de nou per les felicitacions, als dos.

Iiii d'aqui dos dies torna l'snich Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Katia
Emperatriu
Katia

Nombre de missatges : 29

MissatgeAssumpte: Re: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari   Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Icon_minitimeDj Maig 26, 2011 8:35 pm

Aprofitant una mica aquest post vari, m'agradaria anunciar un blog (d'una servidora) i veureu, es que a mi realment m'encanta llegir (si, un hobby no gaire comú actualment i encara menys entre els joves) el principal problema és que els llibres estan molt cars i encara més en català, per no dir, el que costa trobar llibres electrònics (de no pago) en català a la xarxa, així que jo i un col·lega meu ens vam proposar de recopilar e-books en català i penjar-ne els links en un blog per facilitar a altres lectors la recerca de lectura catalana. així que no se sí per aquí hi ha lectors, però per si n'hi ha algun que estigui interessat o algu, aquí deixo el link:
http://e-llibres-cat.blogspot.com/

la veritat és que últimament el tenim una mica abandonat, però mica en mica anem penjant més llibres diversos i com més activitat veiem que hi ha, més ganes tenim de penjar-ne mes Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Snich
Creador Universal
Snich

Nombre de missatges : 148

MissatgeAssumpte: Re: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari   Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Icon_minitimeDl Maig 30, 2011 9:24 am

Molt bona pagina, i molt facil de accedir!

Ja esta a les meves adreces d'interes!! Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari   Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Cosetes sobre L'ogame i Spam vari
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1