| Cosetes sobre L'ogame i Spam vari | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Åidën Emperador
Nombre de missatges : 205 Fecha de inscripción : 24/01/2011 Ubicació : Martorell/BCN
| Assumpte: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Dc Maig 11, 2011 10:43 pm | |
| Obru aquest fil per parlar sobre cualsevol cosa que s'ens pasi pel cap o tinguem cualsevol dubte sobre el joc. Una mica es el lloc del spam, per coneixens i divertir-nos!!!!!
Jo per exemple ahir va ser el meu cumple XDD i ningu d'aqui em va felicitar XD i avui gracies aun company top he apres unes quantes cosetes mes sobre el joc que tant ens agarada, molt utils. (tot i que la info en questio aniria a lapartat estrategies XD) | |
|
| |
Snich Creador Universal
Nombre de missatges : 148 Fecha de inscripción : 24/01/2011
| Assumpte: Re: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Dv Maig 13, 2011 1:54 pm | |
| Molteissimes felicitats!!, No ho sabia, pero molt be! I el fil tambe encertat, aviam si es fa un bon us!! | |
|
| |
Åidën Emperador
Nombre de missatges : 205 Fecha de inscripción : 24/01/2011 Ubicació : Martorell/BCN
| Assumpte: Re: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Dv Maig 13, 2011 6:46 pm | |
| Aquest en concret es per xerrar i no donarli cap altra us que divertirse i comentar el que es vulgui. ))) | |
|
| |
roig96 Capità
Nombre de missatges : 70 Fecha de inscripción : 14/05/2011
| Assumpte: Re: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Dl Maig 16, 2011 12:49 pm | |
| | |
|
| |
Katia Emperatriu
Nombre de missatges : 29 Fecha de inscripción : 06/05/2011
| Assumpte: Re: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Dl Maig 23, 2011 4:20 pm | |
| ostres Aiden, moltes felicitats amb bastant de retràs, però millor tard que mai, si acàs, l'any que be (espero continuar per aquí) m'avises amb una mica d'antel·lació i així segur que me'n recordo, perquè jo amb les dates sóc bastant desastrosa jajajaja | |
|
| |
Åidën Emperador
| Assumpte: Re: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Dt Maig 24, 2011 5:14 am | |
| Gracies als dos, tranquils hehe la veritat esque a tu em sembla que et vaig coneixer despres de que els cumplis aixi que no pasa res, pero gracies de nou per les felicitacions, als dos. Iiii d'aqui dos dies torna l'snich | |
|
| |
Katia Emperatriu
Nombre de missatges : 29 Fecha de inscripción : 06/05/2011
| Assumpte: Re: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Dj Maig 26, 2011 8:35 pm | |
| Aprofitant una mica aquest post vari, m'agradaria anunciar un blog (d'una servidora) i veureu, es que a mi realment m'encanta llegir (si, un hobby no gaire comú actualment i encara menys entre els joves) el principal problema és que els llibres estan molt cars i encara més en català, per no dir, el que costa trobar llibres electrònics (de no pago) en català a la xarxa, així que jo i un col·lega meu ens vam proposar de recopilar e-books en català i penjar-ne els links en un blog per facilitar a altres lectors la recerca de lectura catalana. així que no se sí per aquí hi ha lectors, però per si n'hi ha algun que estigui interessat o algu, aquí deixo el link: http://e-llibres-cat.blogspot.com/ la veritat és que últimament el tenim una mica abandonat, però mica en mica anem penjant més llibres diversos i com més activitat veiem que hi ha, més ganes tenim de penjar-ne mes | |
|
| |
Snich Creador Universal
Nombre de missatges : 148 Fecha de inscripción : 24/01/2011
| Assumpte: Re: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari Dl Maig 30, 2011 9:24 am | |
| Molt bona pagina, i molt facil de accedir! Ja esta a les meves adreces d'interes!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Cosetes sobre L'ogame i Spam vari | |
| |
|
| |
| Cosetes sobre L'ogame i Spam vari | |
|